Service
Onze service
De service- en onderhoudsdienst van ons bedrijf is gespecialiseerd in grootkeukens en uniek op de volgende punten:
- 24 uur per dag, 7 dagen per week staan onze mensen van de servicedienst in de gehele Benelux voor onze klanten klaar. Dus bij een storing kunt u er zeker van zijn dat deze zeer snel en deskundig verholpen wordt.
- Moeleker BV. werkt met een uniek serviceregistratiesysteem.
- Voor alle klanten wordt een service-historie bijgehouden. Doordat historie en facturering aan elkaar gekoppeld zijn, kan er op elk moment gekeken worden:
- wat er met een bepaald apparaat in een bepaalde periode gebeurd is.
- door wie, welke storingen zijn gemeld.
- welke monteurs de storingen hebben opgelost.
- wat de oplossingen waren.
- hoeveel reparatiekosten er aan een apparaat zijn uitgegeven, in een bepaalde periode.
- deze historie is op elk moment opvraagbaar voor klanten met een service-contract.
All-in onderhoudscontract
Ook het onderhoud dat wij verzorgen verloopt via onze eigen servicedienst. Wij hebben de afgelopen drie jaar gewerkt aan een uniek onderhoudssysteem, ons "All-in onderhoudscontract". De klanten die dit contract afsluiten genieten o.a. de volgende voordelen:
- In de contractprijs zijn werkuren en voorrijkosten van onderhoudsbeurten en storingen verwerkt.
- Hierdoor is er nooit meer discussie over voorrijkosten etc.
- Gespreide kosten omdat het contract in 4 termijnen wordt gefactureerd.
- Gebruikte materialen worden per kwartaal gefactureerd.
- Hierdoor ontvangt u maximaal 8 facturen per jaar.
- Op de gebruikte materialen ontvangt u 10% korting.
- Via internet inzage in het verloop van onderhoud, reparaties en kosten.
- Voorrang in geval van storing t.o.v. klanten zonder contract.
- Tevens kan uw elektrotechnische keukenapparatuur door onze monteur NEN3140 gekeurd en van controle stickers voorzien worden.
- Adequaat onderhoud door professionals uitgevoerd.
Voor meer informatie kunt u het contactformulier invullen en nemen wij contact met u op.